Wednesday 15 February 2017

Burung Purple (Trash Doves) Serang Facebook

Burung Purple (Trash Doves) Serang Facebook | Assalamualaikum w.b.t.. Perasan tak akan kewujudan burung purple ni di Facebook.. Nama dia Trash Doves.. Burung yang pertama sekali Eraz nampak ialah yang hantuk kepala tu.. Sakit hati pula tengok.. Itu semalam.. Tapi hari ni lagi dahsyat, banyak ekor lagi keluar.. Haha.. Sampaikan di Facebook memang banyak giler status pasa burung ni.. Sampai menyampah pun ada tengok.. Hehe.. Ni Eraz senaraikan gambar-gambar burung berkenaan.. Mana satu pilihan korang..

Burung Purple 'Menyerang' di Facebook

Burung Purple 'Menyerang' di Facebook

Cuba korang buka facebook sekarang.. Mesti korang tergelak baca status berkaitan dengan burung purple ni.. Tak percaya? Cuba la.. Lepas tu komen kat entri ni.. Hehe.. Eraz tak larat nak copy paste masuk dalam entri ni.. Nanti kan penuh pulak.. Cukup lah sekadar masukkan gambar burung  yang tak bergerak tu.. Hehe.. 


By the way.. Untuk korang yang dah 'gunakan' burung-burung berkenan, mana yang menjadi pilihan di kalbu? Please la jangan pilih yang hantuk kepala tu.. Sakit hati tengok.. Eraz just amek yang pegang iphone tu.. Hehe.. Penutup, korang baca saya 'cerita' di bawah ni.. Hehe..

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.