Sunday 26 February 2017

Mampukah Kita Jadi Suami Seperti Rasulullah S.A.W Ajar ?

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Semangat menulis tu datang kembali selepas merundum jatuh tahun lepas.. Sangat sangat kecewa dengan diri sendiri tapi setiap hari walaupun tanpa tulisan, memang bermain dalam kepala untuk tulis entri baru.. Idea ada, masa yang mencemburui orang kata.. Alasan lain? Banyak sebenarnya.. Tapi disebabkan minat untuk menulis dan ber'title' blogger yang tegar tu, memang setiap hari nak bangkit..

Alhamdulillah bermula Februari 2017 ni, Eraz muncul kembali dengan cara tulisan yang sama.. Berbekalkan title blogger personal, parenting dan lifestlye, akan muncullah entri yang Eraz rasa perlu ditulis dan dibaca oleh semua pembaca.. Walaupun pun ada pembaca lain yang tak aktif dah, insyaallah harapnya akan muncul pembaca-pembaca baru yang lain.. 

Entri ni Eraz rasa nak sangat share kerana rasanya macam berguna kepada semua.. Ianya sesuai dengan lelaki yang akan berkahwin mahupun yang sudah berkahwin.. So silalah baca.. Fikir dan tanya hati, adakah kita mampu menjadi seorang suami yang mengikut ajaran Rasulullah S.A.W atau tidak.. Di sini ada empat gambar bersama caption yang senang difaham.. Semoga berguna kepada semua.. Insyaallah..




4 comments:

  1. Mampu atau tidak kena kena cuba... Pasti ada barakahnya dalam rumah tangga....

    ReplyDelete
  2. mampu atau tak kenalah usaha biar boleh. tak gitu :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.