Friday 3 April 2015

Kitchen Set

Kitchen Set

Assalamualaikum w.b.t.. Kitchen Set.. Bukan untuk wife memasak di dapur, tetapi untuk anak dara Eraz yang sulung tu.. Sulung? Hehe.. Tak lama lagi nak dapat adik kan, so bertitle sulung la nanti.. Pernah sebelum ni beli permainan ala-ala hidang makanan.. Tapi yang kecil la.. Alhamdulillah, Zara main dengan jayanya.. Bangun pagi-pagi, mesti nak main benda-benda tu.. Apa dia? Boleh rujuk SINI.. Tapi untuk kali ini, Eraz up sikit jadikan alat hidang makanan tu kepada Kitchen Set..


Seperti biasa, Eraz banyak membeli online dengan Lazada.. So kali ni pun, kebetulan ada promosi dengan diskaun yang menarik, rembat satu dua mainan untuk Zara.. Salah satunya ialah Kitchen Set ni la.. Satu lagi tu, kami simpan dulu sebab umur tertentu sebab untuk peningkatan IQ.. Lepas je sampai kat tangan, terus balik pasang.. Dan hasilnya ialah seperti gambar di atas.. Dan Zara main ke tak?? Boleh rujuk gambar di bawah..

6 comments:

  1. Wah...seronok la Zara..boleh main masak2 lepas ni....

    ReplyDelete
  2. Mesti Zara rs dia adlh sorg gadis yg plg bahagia bila dpt hadiah n dr ayah.. 😍

    ReplyDelete
  3. wah kak long nak masak apa tu? boleh aunty rasa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Long masak bunga-bungaan yang dipetik sendiri.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.