Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 7 April 2015

Kacak Bergaya dengan Kaca Mata Hitam


Assalamualaikum w.b.t.. Kalau ada yang mana-mana perasan, gambar Eraz memang berubah sejak dua menjak ni.. Apa? Haha.. Cermin mata hitam tu la.. Al-maklum la, baru beli kan.. Semakin handsome ke tak, tak tahu la.. So dengan cuaca panas terik sekarang, plus pula dengan silau yang melampau, dengan pakainya cermin mata hitam, memang boleh membantu..

Eraz ni jenis yang silau.. Kalau di bawah panas terik, memang mata tu seolah-olah macam tak nak bukak.. Dah la orang kata mata Eraz ni sepet, bergabung pula dengan cahaya panas terik, lagi la tak boleh bukak mata tu kan.. Hehe.. So solution nya ialah dapatkan cermin mata hitam.. Jujurnya Eraz memang tak suka dengan cermin mata hitam ni.. 

Jenama apa yang berjaya memikat hati.. Nanti Eraz cerita panjang lebar dalam entri seterusnya.. Kang kalau cerita dalam ni terus, mau ada muka surat seterusnya.. Hehe.. 

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.