Friday 17 February 2017

Muhammad Putra Naruto

Muhammad Putra Naruto | Assalamualaikum w.b.t.. Muhammad Putra Naruto Bin Mohd Shah Rizal menjadi viral selepas satu gambar yang diupload oleh bapanya baby berkenaan bersama caption di instagram.. Kalau korang baca tajuk entri ni, mesti dah perasan satu nama pelik kan.. Naruto.. Dan caption pula berbunyi, "Anakku, jadilah anak yang soleh dan jadi lah insan yang berguna kepada agaman dan negara.. Berlatihlah bersungguh2 untuk menjadi Hokage suatu hari nanti.. Amin.. #myson #tapawjunior # alhamdulillah #naruto".. Disertakan juga gambar surat beranak.. Diupload pula oleh bapanya..

Muhammad Putra Naruto

Kalau korang tengok, korang percaya atau tidak.. Disebabkan ramai yang terpedaya dan terus menjadi viral.. Eraz malas nak komen panjang isu ni sebab sekadar membaca.. Tetapi selepas viral, bapanya membuat kenyataan balas tentang isu ini.. Tahu apa??

Bapanya, Mohd Shah Rizal memberitahu sijil kelahiran berkenaan di edit sebelum diupload ke Instagram.. Beliau hanya mahu bergurau dan tak sangka pula gambar di viralkan.. Semua ni bermula bila family mencadangkan nama 'Naruto' diberikan kepada anaknya..

Nama sebenar bayi berkenaan ialah Muhammad Putra Iyyad.. Tapi sebenarnya, si bapa memang ada plan nak letak nama Naruto.. Tapi disebabkan maksud korang baik, so dia lupakan.. Maksud Naruto? "Pergolakan".. Apa-apa pun, dia meminta maaf secara terbuka jika ada yang kurang senang..

Kadang-kadang sesetengan perkara tu, kita tak sangka pun akan menjadi viral.. Mungkin sebab orang biasa-biasa, bila upload dalam instagram, siapa la sangat yang view.. Tapi tengok la juga isu yang cuba di upload.. Kalau memang pelik dan nampak sangat lain dari yang lainnya, confirm senang tersebar.. So berhati-hati!!!

Bawah ni gambar yang telah viral tu

Muhammad Putra Naruto
Muhammad Putra Naruto


Muhammad Putra Naruto
Muhammad Putra Naruto

8 comments:

  1. pandai dia edit gambar macam real jer hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal kan.. Boleh ke kita minta dia snap nama yang betul tu? Haha..

      Delete
  2. Emmm...nampak real editing nye..power ni..blh leya hire die..hehe

    ReplyDelete
  3. Hahahaha... Baru nak namakan nama anak Sasuke... nanti boleh lawan... tak pun Hinata.... Berbesan lah kita....hehe

    ReplyDelete
  4. Jiahhh.. best sangat la bapak ...
    nak tanya ni.. bang.. baby tu ada macam segel tak perut...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.