Sunday 7 October 2012

MANDI WAP Boleh Mandulkan LELAKI !

MANDI WAP Boleh Mandulkan LELAKI ! 

MANDI WAP Boleh Mandulkan LELAKI !

Satu berita yang menggemparkan! Laporan Kosmo Ahad! hari ni menyatakan seorang pakar kesuburan lelaki mendakwa, mandi wap yang menjadi kegilaan golongan itu di bandar-bandar besar selepas bersenam di gimnasium boleh melemahkan fungsi sel sperma yang terkandung dalam testis (buah zakar) mereka.. OMG! Lebih menggerunkan, statistik perubatan membuktikan kira-kira 40 peratus masalah tidak boleh hamil yang dihadapi oleh wanita yang berkahwin berlaku akibat ketidaksuburan kaum lelaki..

Dr. Eeson Sinthamoney yang merupakan pakar Perbidanan, Sakit Puan dan Kesuburan di Hospital Pantai di sini berkata, rawatan tersebut yang memerlukan kepanasan wap antara 60 darjah Celsius hingga 100 darjah Celsius menyebabkan tubuh seseorang terdedah pada suhu yang terlalu tinggi..

Semoga info ini berguna untuk semua yang membaca.. Peratusan tepat tu, tak sure sangat la.. Untuk maklumat yang lebih lengkap, cam biasa, sila la beli akhbar Kosmo hari ni.. Peace..

Entri Menarik Lain :
Noraniza Idris Dipenjara 80 Hari!

4 comments:

  1. haha,kalau mcm tu lpas ni sauna x segan nk msuk, dh xbyk :D

    ReplyDelete
  2. hey awak!kite blogwalking! btw,jom join kontes ni!hadiah lumayan tau!jangan lupa!!

    http://eppy25.blogspot.com/2012/10/ga-first-give-away-by-ftnjwablogspotcom.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.