Friday 5 October 2012

Impian Mampu - Abg Stalker

Impian Mampu - Abg Stalker


Abg Stalker? Wow! Nama yang sungguh boleh menarik perhatian orang.. E'raz memang sangat-sangat-sangat suka join segmen.. Tapi kali ni, Eraz jumpa satu segmen yang sangat menarik daripada Farah Alias  yang tag E'raz.. Untuk makluman, ini ialah satu segmen amal jariah.. Kenapa amal jariah? Korang boleh baca statement daripada Abg Stalker ni dulu..

"Impian Mampu" motif beramal sambil menang.Setiap 1 PENYERTAAN,abg akan kira RM1 (duit abg).Jumlah terkumpul penyertaan,abg akan dermakn ke rumah anak-anak yatim dan miskin,InsyaAllah dipermudahkn. Just join untuk naikkn jumlah duit terkumpul untuk diderma,sambil tu 'Impian Mampu' antara setiap penyertaan yg MENARIK akn menang hadiah.

Jom la kita ramai-ramai join segmen ni dalam masa yang sama boleh menentukan jumlah yang Abg Stalker akan dermakan ke rumah anak-anak yatim.. Siapa yang nak salurkan derma juga, dipersilakan contact Abg Stalker..

Faham? Berminat? Klik banner diatas.. So, IMPIAN SAYA ADALAH memiliki satu keluarga yang bahagia dan lengkap serta masa depan yang cerah plus tenang.. ;) E'raz nak Tag : Nur Atirah, ALL About Love, miss Z berceloteh, nurmujahidah dan Kak Mia Smile Smile Smile.. ;)

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.