Sunday 28 October 2012

Laluan Pilihan Pemandu Paling BERHEMAH! Tahniah..



Gambar di atas merupakan salah satu kawasan yang akan jem bila tiba masa-masa tertentu.. Salah satu sebabnya kalau tak silap, pembaikpulih jambatan kecil yang telah sekian lama.. Ini kawasan laluan utama ni.. Bayangkan daripada dua lane jalan raya then terpaksa jadikan satu masa tiba dekat lalauan tu.. tak sampai 100 meter, traffic light pulak.. Sah-sah la jem kan..

Lagi menambahkan lagi rencah jem jalan raya kawasan ni yang best tu ialah ada kereta yang suka buat laluan sendiri.. Sepatutnya dua lane je, dia buat jadi 3! Buat jalan sendiri di sebelah kiri.. Pastu bila tiba time kawasan sempit, dia pulak yang suka-suka halakan muncung kereta nak cepat masuk ke lane asal.. Cuba lah fikirkan orang lain jugak.. Semua orang nak cepat la.. Aku pun.. Orang lain pun..

Andai kata ada kecemasan pun, ada caranya kan.. Tapi aku tengok macam bukan dalam keadaan kecemasan pun.. So, berubahlah dari dalam.. InsyaAllah aman semua.. Pesanan khidmat masyarakat daripada blog Eraz Fadli.. Peace no war.. Selamat Hari Raya AidilAdha.. !

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. kalau drive pemandu mcm ni yg problem bnyk ni bahaya :/

    ReplyDelete
  2. selalu jugak cengini...ssh jgk kalau pkr senang je yg sbnrnye tak senang utk dia akhirnya...sabar je la

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.