Thursday 11 October 2012

Aku Jadi Menteri Kewangan!

Bajet oh Bajet!


Poyo je Menteri Kewangan.. Saje nak bagi gempak.. Haha.. Alhamdulillah settle jugak kerja aku hari ni.. Cuma pagi nak seleraskan bagi nampak 'comey' je.. Sebelum pukul 12 tengahari, submit.. Boleh pegi solat Jumaat dengan tenang.. Seharian berada dalam bilik, bermain dengan kertas, laptop, kalkulator dan seharusnya pen, pensel plus pemadam! Next step, slide power point.. Nest week la pulak sebab ada kerja urgent lain menanti dateline.. Paling penting, jam 5 petang tadi, big boss dah approve!

So sekarang boleh balik dengan senyuman tapi fikirkan satu, dua benda yang datelinenya esok pulak.. Antaranya nak kejar masalah ada seorang student yang nak konvo bulan 12 ni dan masalah fasilitator yang baru dilantik.. 

Tentang blog, Eraz sekarang sedang fikirkan satu identiti untuk blog.. Eraz nak cuba create kan satu identiti yang orang boleh tahu bahawa itu adalah blog ERAZ FADLI.. Korang ada idea? Sila-sila share.. Biasa la sebagai blogger picisan cam Eraz ni, mungkin ramai yang kurang pasti akan tema atau jenis blog ape yang boleh diberikan kepada blog ERAZ FADLI.. Cool!

Entri Menarik Lain :

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.