Monday 4 July 2016

Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya ?

Ingin Tonton Online Dia Semanis Honey The Musical? Skrol bawah sekali ada.. Selamat Menonton..

Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya
Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya ?

Assalamualaikum w.b.t.. Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya? Ini satu berita yang gempak kalau jadi.. Bermula dari siri 16 episod biasa di Astro untuk Dia Semanis Honey.. Muncul pula Dia Semanis Honeymoon dan seterusnya Dia Semanis Honey Raya.. Lepas tu tup-tup pengarah dan penerbit Michael Ang mengeluarkan satu gambar dan caption seperti di bawah :



Tgh TAK buat apa NI Kita upload NI! Sanggup Ke KAU org beli ticket and tengok #AHNAF #Hani Atas Pentas buat musical Kat istana budaya? Ok Kalau u all nak u KENA like gambar NI 10k Ke Atas and KENA setiap comment tag Nama NI @raqimball aku rasa KENA at least 3k comment and tag Nama @raqimball and MUNGKIN Akan Jadi kenyataan!!!! @alifsatar @sitinordiana @ninajuren @aleza_shadan @zihasalleh @nadyasyahera @pah_taha @lizaiskandar @hadithomar @sherryalauddin @abushaefhamza - Sumber : http://bit.ly/29cvpgi

Yes, memang Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya ini belum confirm tetapi mungkin tiada yang mustahil sebab sebelum ni Michael Ang pernah buat status bergambar di instagram dia tentang kumpulkan Like Dia Semanis Honey Raya.. Akhirnya berjaya.. Tapi kali ini untuk Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya yang mana beliau sedang mengumpulkan like dan komen serta tag.. Haaaa..

So, kepada semua penyokong dan peminat tegar Dia Semanis Honey, boleh lah ke link ini : http://bit.ly/29cvpgi untuk like, komen dan tag.. Jika sampai target yang Michael Ang letakkan, insyaallah akan muncul Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya.. Pelakon sama ke yang akan terlibat? Kalau jadi, harapnya mecam tu la.. Naik la nama pelakon-pelakon Dia Semanis Honey tahun 2016 ni.. Tak mustahil boleh menang anugerah ni.. Insyaallah..

So kalau nak Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya menjadi kenyataan, korang pergi ke link yang Eraz berikan tu, dan buat apa yang diarahkan.. Senang je.. Tak guna masa yang lama pun.. So! Good Luck.. Selamat Hari Raya.. Jangan lupa tonton Dia Semanis Honeymoon pada 11 hingga 15 Julai 2016 pada pukul 10 malam di Astro Ria dan Ria HD serta kemuncaknya Dia Semanis Honey Raya pada 16 Julai 2016 juga pada pukul 10 malam di Astro Ria dan Ria HD..

#Adakah Dia Semanis Honey The Musical di Istana Budaya akan menjadi kenyataan? Kita tunggu dan lihat..

Entri sebelum : Alif Satar Pengacara AF 2016 ?

-------------------------------------------------------
TONTON ONLINE

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.