Friday 1 July 2016

Astro's Sports Package Tiba-Tiba Naik Harga!

Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya bermula semalam kot viral tentang Astro ni.. Masa tu, memang dah ada orang share di facebook tentang seorang pelanggan astro yag komplen tentang caj channel naik.. Tapi Eraz tak baca habis pun sebab masa tu rasa macam tak nak baca.. Tapi rasanya semalam juga dapat email dari astro menyatakan bermula 01 Ogos 2016, Astro's Sports Package akn dinaikkan sebanyak RM 8.48 sebulan.. Akan mula dicaj dalam bil bulan depan..

Channel sport tu bukan tengok sangat pun.. Tiba-tiba dalam kepala ni rasa nak buang je channel tu.. Tapi sebab dah langgan Super PAck 1 dari awal, rasanya susah la kot nak buang 1 je channel.. Lain la kalau ambil satu-satu kan.. Then baru la tergerak hari nak baca apa yang pelanggan ni tulis dalam facebook dia.. Baca ni..


Kalau betul la nak terminate astro kena bayar itu ini, memang tak adil la.. Tapi macamana pun kena risik sendiri dulu la.. Mana la tahu kot-kot lain caranya.. Tapi macam tak adil la kot sebab dah dalam pakej, naikkan juga.. Kadang-kadang ambil pakej tu sebab hanya ia ada dalam tu.. Bukan nak tengok sangat pun.. So! Insyaallah akan terjah juga Astro untuk discuss samada boleh tukar pakej ke, buang ke, apa ke.. We will see..

Adakah Astro akan ambil tindakan sama macam apa yang terjadi pada Maxis? Jangan sampai semua pelanggan Astro buat aduan atau terminate.. Selalunya kalau terjadi macam tu, baru la ada tindakan susulan.. Betul tak? Kita tunggu dan lihat.. 

3 comments:

  1. Astro semakin melampau... Kadang2 naik harga tak maklum pun.. tahu2 je bil bulan depan bertambah...

    ReplyDelete
  2. Naikkan harga sesuka hati. Teruk betul perangai. Isyh isyh

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.