Tuesday 19 July 2016

Jom Beli Online Toner Cartridge di Apple Toner

Assalamualaikum w.b.t.. Ada satu benda nak cerita ni.. Bukan nya selalu Eraz nak promote website-website ni kan, tapi memang ada yang menarik untuk dikongsikan dengan korang.. Eraz ada jumpa website Appletoner ni yang jual semua keperluan printing domestic.. Faham kan.. Asasnya, mereka fokus aktiviti printing untuk keperluan harian.. Yang buat kan best nya, mereka fokus lebih pada compatible tonercartridges,.

Compatible tonertue ialah bila korang guna third party manufacturer nya ink cartridgesinstead daripada yang original.. Ini membuatkan harganya jauh lebih murah dan kualitinya pun sama saje selalunya.. High capacity printer cartridges biasanya boleh senang senang capai sampai setinggi RM500 tapi yang third party nya toner boleh jer dapat around lebih kurang RM200.. Tapi kalau masih nak yang original pun boleh.. Pastinya, laman web ni ada menawarkan banyak kepada apa yang korang perlukan untuk keperluan harian dengan hanya beberapa klik je..

Website diorang nampak kemas, practikal dan straightforward dan memang di design untuk menyenangkan customer macam kita untuk dapatkan apa yang kita nak tanpa perli peningkan kepala sangat.. Antara brand best yang ada macam HP, Xerox, Canon dan lain-lain..


Rekabentuk memang user friendly la orang kata.. Semua produk dah di susun dalam kategori masing--masing, so memang senang jer nak cari.. Fungsi button search pula, walaupun Eraz fikir macam basic je, tapi sangat mudah nak guna.. Hanya taip jenis printer cartridges punya brand and jenis atau siri no. dan website akan list kan option untuk kedua2 compatible toner dan yang original nya untuk kita pilih.

So far, apa yang Eraz dah baca untuk testimoni ink cartridges, quite puas hati gak la nampaknya.. Printing quality pun bagus.. Macam Appletoner nya slogan “Just Like Original”..


Dan walaupun website ni feature nya 3rd party punya produk berbanding original produk yang mereka jual, mereka juga ada menawarkan warranty selama satu tahun untuk semua produk mereka.. So agak senang hati gak la.. Tapi kena tahu yang compatible toners tu adalah printer ink cartridges yang designed and manufactured dari company yang bersesuaian yang device kita.. Maksudnya kesemuanya adalah barang baru, baik chip dan cartridge. Bukan recycled products yang di refilled or remade..

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.