Sunday 31 July 2016

Selepas 10 Hari, Eraz Fadli . . .

Assalamualaikum w.b.t.. Selepas sepuluh hari Eraz tak update apa-apa di blog ni, hari ini (Ahad, 31 Julai) muncul kembali! Haha.. Bukan sengaja tetapi memang tak dapat nak elakkan bila kerja di pejabat sangat banyak dan kejar dateline serta perlu ke KL untuk beberapa hari atas urusan kerja.. Dengan jadual yang pack juga, terjadilah tak ter updatenya blog tersayang ni.. Bermula 26 Julai, fly ke KL dan baliknya pula 29 Julai.. Juga terus masuk office kerja.. Tapi bermula hari ini, blog ni akan bernyawa semula.. Insyaallah..


Tak tahu kenapa, lately ni sakit kepala tu kerap pula.. Selalu bertahan je dengan biarkan macam tu je.. Tapi hari pertama dan kedua di KL hari tu, try untuk bertahan macam tu je, tapi nampaknya tersungkur juga dan terpaksa keluar mencari ubat panadol untuk kasi hilang.. Alhamdulillah, selama hampir 24 jam on off sakit kepala, telah panadol, hilang sakit tu dan kembali asal untuk rehat.. 


Hal ni berlaku lagi semalam.. Bermula pagi sakit kepala tetapi bertahan tanpa makan ubat.. Tapi masih tak tahan sehingga malam, terpaksa makan ubat.. Tidur, rehat tapi tak tahan juga.. Haaa.. Yang semalam memang sangat pelik la.. Selalu dah telan ubat, rehat sekejap, terus ok kan.. Semalam luar biasa.. Apa-apa pun, cara dulu bertahan je, memang tak boleh pakai dah sekarang.. Ubat kena sentiasa ada dah..


Mungkin faktor usia pun memainkan peranan selain stress di tempat kerja serta tak cukup rehat.. Kadang-kadang bukan sengaja tak nak bagi badan dan kepala ni rehat tetapi terpaksa demi komitmen.. Siapa tak nak cuti kan.. Tapi kalau tak dapat, camne? Hehe.. Siapa tak nak rehat dengan family kan, tapi kalau terpaksa ke KL atau ke mana-mana atas urusan tugas hakiki yang membekalkan rezeki setiap bulan, tak boleh nak buat apa kan.. So! Bertahan!

By the way.. Ada kat sini nak tambahkan pendapatan setiap bulan? Kami mencari Dropshipper.. Agent Dropship De'Xandra Perfume diperlukan segera! Margin keuntungan yang sangat tinggi.. Tak perlu simpan stok pun.. Peluang nak rugi tu memang tipis.. Perfume pun dikenali ramaikan.. So jangan lepaskan peluang.. Whatsapp 0179773382 untuk maklumat lanjut! Jom sertai Team hebat kami!

2 comments:

  1. Migrain kot eraz.. Kalau migrain memang susah nak lega even dah makan ubat.. Huhu.. Seksa bila migrain menyerang.. Gugugu~
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  2. kite pon selalu sakit kepala. panadol je la jd teman

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.