Wednesday 8 April 2015

Wajib Baca | Khas Pengomen Blog ERAZFADLIdotCOM


Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya macam dah lama Eraz dah bagi sedikit reward kecil kepada pengomen tegar blog erazfadlidotcom sebagai tanda penghargaan kepada mereka.. Ya la, tanpa mereka hadir ke blog ni dan meninggalkan komen sebagai suppoters, tak meriah la kan.. Firstly memang Eraz nak ucap TERIMA KASIH banyak-banyak pada pengomen yang sentiasa tinggalkan komen.. Ok.. Macam ni..

Kalau dulu, Eraz umumkan pengomen tegar setiap bulan dan beli ganjaran kecil sebagai tanda penghargaan setiap bulan kepada seorang blogger dan meletakkan link blog mereka di bloglist utama kepada senarai top 5 setiap bulan kan.. Tapi kali ni, Eraz nak buat pembaharuan sikit.. Apa pembaharuan? Tak de la ketara sangat.. Tapi mungkin akan buat senarai teratas akan berubah-rubah.. Gini..

Mulai bulan April 2015, Eraz akan kumpulkan jumlah komen untuk dua bulan dan umumkan sekali gus.. Maksudnya bulan April combine dengan bulan Mei.. Bulan Jun combine dengan bulan Julai.. Dan seterus.. Reward setakat ni masih kekal tapi insyaallah Eraz akan pilih bukan seorang, tapi mungkin Top 2 atau Top 3 sebagai tanda lebih kepada penghargaan..

So sebelum tunggu senarai gabungan Bulan April dan Mei 2015, esok Eraz akan annouce dulu senarai pengomen terkumpul bermula bulan Disember 2014, Januari 2015, Februari 2015 dan Mac 2015.. Semua yang terkumpul akan diumumkan esok.. Berapa orang akan dapat reward dan apa benda yang dapat, Jumaat Eraz akan publish.. Ok! 

Jadi harapnya akan ada pengomen tegar yang akan baca entri Eraz esok dan lusa ya.. Wassalam..

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.