Friday 10 April 2015

Tahniah kepada Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI


Assalamualaikum w.b.t.. Seperti yang dijanjikan semalam, hari ni Eraz akan umumkan dua blogger bertuah sebagai Pengomen Tegar untuk blog ERAZFADLI.COM sebagai tanda penghargaan.. Eraz dengan rendah hati ingin menghadiahkan sesuatu berupa wang tunai atau boleh ditukarkan kepada benda lain.. Daripada 10 senarai semalam, jadi mereka berdua ini menduduki dua tangga teratas.. Mereka adalah :


Mereka diminta untuk PM Eraz di FB (SINI) untuk memberi maklumat. Selain dari itu, 5 blogger yang menduduki 5 yang teratas juga akan dimasukkan di Bloglist Utama blog erazfadli.com selama dua bulan sebelum digantikan dengan Pengomen Tegar yang lain pula.. Mereka adalah :


Tahniah kepada mereka kerana berjaya menempatkan diri di tempat teratas.. Apa-apa pun, jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi komen di blog Eraz.. Tunggu pengomen tegar blog ERAZ FADLI bulan April - Mei 2015 pula.. Terima kasih diucapkan kepada semua pengomen yang sudi singgah dan komen di blog Eraz..

#Tanpa korang, blog ni mungkin tidak bernyawa

8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.