Thursday 9 April 2015

Senarai Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI 12/2014 - 03/2015


Assalamualaikum w.b.t.. Seperti yang Eraz janjikan semalam.. Hari ni Eraz akan annouce dulu Top 10 selepas dikumpulkan jumlah komen antara bulan Disember 2014 hingga Mac 2015.. Take time juga nak kira satu.. Terpaksa print dulu then tick satu-satu supaya tak de yang tertinggal atau salah kira.. Nanti jadi tidak adil pulak kan.. Tapi alhamdulillah, sempat senaraikan dan kira pagi ni..

Hari ni Eraz anak umumkan senarai Top 10 mengikut abjab dulu.. Bukan mengikut jumlah komen.. Jadi di antara Top 10 ini, ada yang akan dapat ganjaran kecil macam biasa sebelum ini.. Dan antara mereka akan ada yang masuk ke bloglist blog erazfadlidotcom.. Sebagai tanda satu penghargaan.. So untuk pagi ni, ini senarai mereka yang berjaya menduduki senarai Top 10..
Jadi untuk entri esok, Eraz akan senaraikan mengikut kedudukan jumlan komen yang ditinggalkan selama 4 bulan dan umumkan ganjaran kecil yang Eraz maksud kan.. Nak bagi yang grand-grand, belum mampu la.. Hehe.. 

#Tanpa korang, blog ni mungkin tidak bernyawa

8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.