Saturday 11 April 2015

BMCB5103 | CONSUMER BEHAVIOUR


Assalamualaikum w.b.t.. Akhirnya bermula minggu penat otak dan badan sebab dah masuk ke minggu peperiksaan akhir.. Kertas pertama bermula pagi esok dan akan berakhir dengan kertas terakhir ialah pada Jumaat pagi.. Dalam masa seminggu ni, memang memerlukan semangat yang sangat kuat sebab kalau tak, memang malam je, tidur la jawabnya..

Eraz jenis yang tidak ambil cuti untuk siapkan assignment atau study untuk final exam.. Selalunya memang fokus study pada waktu malam lepas Zara tidur.. Kalau Zara tak tidur, memang tak boleh nak study.. Bukan sebab Zara ganggu, tapi Papanya tak boleh fokus..

Subjek pertama untuk Semester kelima ini ialah BMCB5103 | CONSUMER BEHAVIOUR.. Kalau nampak dari tajuk, memang dah nampak itu adalah salah satu subjek Marketing.. Memang tak dinafikan seronok mendalami ilmu subjek ni.. Tapi kalau lah dapat luangkan lebih masa, disiplin yang kuat, memang lagi seronok..

Tapi fokus 100% hanya boleh beri bila hampir-hampir nak final exam.. Itu la salah satu cabaran belajar sambil kerja ni.. 

8 comments:

  1. Good luck. SR dah ambil subjek ni sem lepas. Complicated sikit bagi SR. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. SR ambil MBA OUM jugak ke?

      Delete
    2. Err. Nope. SR ambil Dip. Business Administration di IIC dan CB ada dalam list subjek SR. Tapi, rasanya contents sama walaupun berbeza institusi :)

      Delete
    3. Mungkin ada silibus yang hampir sama.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.