Saturday 11 April 2015

Berangan jadi budak sekolah !


Assalamualaikum w.b.t.. Seperti biasa, bila dah tiba masanya, perlu lah aturkan masa ke salon untuk guntin rambut.. Wife pun dah bagitau semalam, dia tengok rambut dah panjang.. Bukan malas nak g gunting rambut, tapi nak atur masa ke sana tu susah.. Kalau boleh, nak je kasi kerat dan kemas sepanjang masa kan.. Tapi sekarang, dah mula panjang balik.. Dan bila dan panjang ...

Bila dan panjang, wajah pun nampak lain.. Itu Eraz la.. Sebagai orang yang kerja dalam bidang yang tidak boleh berfesyen sangat bab-bab rambut ke office, kena la sentiasa sikat kemas.. Tak kisah la macamana, janji kemas.. Kalau rambut spike, bos tak suka walaupun Eraz sendiri suka.. Haha.. Eraz suka sebab nampak lebih muda dari umur.. Sape tak nak kan.. Hehe..

Jadi sekarang terpaksa adjust masa lepas office as usual.. Memang kalau masa gunting, Eraz akan minta potong spike.. Tapi bila ke pejabat, style tu akan diubah ke arah formal sikit.. Itu yang kadang-kadang jadi macam budak sekolah tu.. Haha.. Umur dah 32 tapi masih berangan nak jadi budak sekolah.. Apa kes.. Hehe..

10 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.