Monday 22 October 2012

Siapa yang bakal jadi mangsa??

Assalamualaikum & Selamat Petang.. Tajuk entri kat atas tu ialah perkara biasa yang berlaku apabila musim hujan berlaku! Salah siapa? Hujan? Air? Kenderaan? Atau jalanraya tu sendiri? Haha.. Mangsa lak siapa?

So dinasihatkan berhati-hatilah dijalanraya terutama pada penunggang motosikal sebab dimusim hujan ni, banyak air bertakung dan adakalanya di sebalik air tu, ada lubang besar yang boleh menyebabkan kemalangan dan kerosakan tayar kereta.. Iklan khidmat masyarakat oleh Mr. E'raz Fadli.. Sekian.. Peace no war..

- entri ni ditulis setelah aku sendiri yang terjun lubang tadi.. haha.. Sib baik tak dalam.. Kalau tak, risau jugak rosak tayar kereta ni.. tak nampak sebab ade takungan air dan tak boleh mengelak kerana sebelah kanan ade kereta..

#DiariEraz : Selalu dengar lagu Memori Tercipta - Shila Amzah sekarang.. Ada bait lirik yang menarik dalam tu.. Nanti Eraz sharekan.. InsyaAllah..

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.