Wednesday 31 October 2012

Shila Amzah Tercalon 3 Kategori di APM 2012 Termasuk Artis Wanita Terbaik

Shila Amzah Tercalon 3 Kategori di APM 2012 Termasuk Artis Wanita Terbaik


Lagi-lagi entri pasal Shila Amzah kan?? Haha.. Bukannya apa.. E'raz suka follow perkembangan Shila Amzah dari dulu lagi.. So, entri-entri Shila Amzah ni khas untuk peminat-peminat beliau dan pembaca-pambaca lain jugak.. Kali ni tentang Anugerah Planet Muzik 2012.. 

Rezeki Shila Amzah lagi kot.. Sekali lagi kena tulis.. Haha.. Selepas menang di Asian Wave 2012, Shila telah tersenarai untuk calon Top 5 bagi kategori Persembahan Vokal Terbaik Dalam Lagu (Wanita) dan Lagu Pop Terbaik dalam AIM 19.. Lepas itu, Shila juga telah tercalon sebagai calon akhir untuk kategori Power Vocal Award dan Music Video Award bagi lagu Dejavu untuk Shout Awards 2012..  Minggu ni diumukan pula lagu Patah Seribu layak ke peringkat Separuh Akhir Muzik-Muzik 27..

Terbaru, Shila Amzah telah tersenarai sebagai calon Akhir untuk kategori ARTIS WANITA TERBAIKARTIS SERANTAU PALING POPULAR dan IKON MEDIA BARU bagi Anugerah Planet Muzik 2012.. Tahniah.. Senarai penuh, korang boleh klik Anugerah Planet Muzik 2012..

1 comment:

  1. suka shila amzah ea...minat dgr suara dia yg mantap tu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.