Tuesday 30 October 2012

Kes Dikaitkan Dengan Pemain Bola Sepak Kelantan, Afiq Azmi..

Lagi Kes Jejaka Berwajah Jambu, Dituduh GAY! Mangsa, Pemain Bola Sepak Kelantan, Afiq Azmi..



Artikel ni E'raz petik daripada Murai.. Mohamad Afiq Azmi, 23, adalah pemain Kuala Lumpur yang dipinjamkan ke pasukan Kelantan dan rasanya dia mula menjadi perhatian bermula perlawanan akhir Piala Malaysia baru-baru ni.. Berbalik kepada tajuk entri kat atas, Murai mengkategorikan, Afiq seorang lelaki yang kacak, tinggi dan mempunyai susuk tubuh yang sesuai menjadi model antarabangsa.. Itu Murai yang kategorikan bukan E'raz k.. Haha.. Apa pendapat blogger wanita?

Orait.. Mengikut Murai lagi, "Setiap kali gambar dan cerita tentang dirinya disiarkan di mana-mana laman web, ada saja kritikan yang menuduh Afiq ini adalah lelaki homoseksual (Gay).. Mungkin tuduhan ini dibuat hanya bersandarkan wajah jejaka yang berasal dari Kangar, Perlis ini boleh dikategorikan jambu.. Selain dituduh mempunyai selera songsang, Murai Batu difahamkan Afiq sudah tidak lagi single dan available kerana dia sudah pun mempunyai kekasih hati. Ia terbukti apabila sebuah blog anak tempatan telah menyiarkan foto mesra Afiq bersama wanita bertudung yang tidak dikenali identitinya.."

So! Jangan hanya kerana bermuka jambu, ada rupa, berfesyen, terus menerus dituduh Gay.. The End..


Entri menarik yang mungkin menarik minda korang :

6 comments:

  1. sian dia...ish2...nikes tak de cerita...nak jadikan cerita la ni...sabar je la

    ReplyDelete
  2. err.....susah nak percaya ni

    ReplyDelete
  3. hehhe..betul tak entry kita cakap tu..asal muka jambu je di tuduh gay.hahaha

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum eraz...jambu jer dah kena tuduh gay kesian kan..:)

    ReplyDelete
  5. kesian kite yg jambu ni kan... ehhh... wakaka...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.