Sunday 28 October 2012

Hari Ke-3 AidilAdha 2012


Pagi-pagi bersiap ke KB Mall.. Semangat sebab dah tahu trend raya haji ni.. Pagi-pagi tak de masalah jalan raya sebab kereta tak banyak lagi.. Bukan nak pegi shopping atau ape, tapi khas untuk perjumpaan antara blogger.. Blogger mana yang terlibat? Tunggu next entri.. Tak sangka jugak semuamnya berjalan lancar.. Alhamdulillah..

Lepas tu terus ke bergegas ke Pengkalan Chepa sebab ada majlis pertunangan dan majlis perkahwinan sepupu sebelah insan tersayang.. Sekarang masih lepak kat sini.. Majlis pertunangan masih berjalan.. Masa datang majlis macam ni, memang selalu tak de selera nak makan.. Balik umah jap lagi, mula la masuk dapur semula.. Haha..

p/s : Dapat berjumpa dengan blogger pengalaman, sedikit sebanyak dapat input ilmu dan apa itu cabaran dalam dunia blog ni.. Siapa dia? Jeng jeng jeng.. Next entry..
ESOK DAH MULA KERJA.. BERJUANG SEMULA..

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. wahh~ seronok nye dpt jumpa bloger2 lain ;)

    anywy ^^selamat hari raya^^

    ReplyDelete
  2. baguskan jumpa mereka, ada kenangan, slamat hari raya adha ya

    ReplyDelete
  3. sibuk demo bos.
    jupo mula mula pulok!

    ReplyDelete
  4. jupo ben ehh? dah tau dah... jaa baca dari kat blog CDM tadi.... hehe.. btw, jaa pon follow sini....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.