Monday 8 October 2012

Entri HasrulHassan : Blogspot Bukan Milik Kita Sepenuhnya

Entri HasrulHassan : Blogspot Bukan Milik Kita Sepenuhnya


Lepas solat Maghrib tadi, tertarik dengan tajuk entri HasrulHassan : Blogspot Bukan Milik Kita Sepenuhnya.. E'raz baca dari A sampai Z.. Ianya mungkin satu persoalan yang boleh difikirkan oleh semua yang menggunakan BLOGSPOT.. Tanya HasrulHassan, "Anda pengguna blogspot? Tak terfikirkah anda satu hari nanti blogspot akan menghentikan khidmat menyediakan platform berblog percuma buat semua?"

Tambah pendapat HasrulHassan lagi, "Blogspot bukan milik kita sepenuhnya, ia boleh diambil tanpa perlu ada notis pun daripada pihak Google. Ia boleh dipadam tanpa kita sedar ia berlaku. Dan .... segala maklumat dalam blog kita ... mungkin juga digunakan oleh pihak Google.."

Fikir punya fikir, ada betulnya jugak entri HasrulHassan ni.. Tapi sekarang, alhamdulillah E'raz dah guna domain sendiri.. So, tak perlu fikir hal ni.. Yang lain camne? Apa pendapat? Klik entri HasrulHassan : Blogspot Bukan Milik Kita Sepenuhnya.. untuk baca ulasan seterusnya..

Kredit : Blogger HasrulHassan, thanx sebab entri menarik ni..



4 comments:

  1. ye tak ye jgk kann.. smpai bila nk free jeaa. urmm.

    ReplyDelete
  2. ala.jaagan amik padang kamiii

    hehe

    ReplyDelete
  3. oh! tidakk ! jangan ambik permainan kami.Huaaa.

    ReplyDelete
  4. pernah jugak terfikir cenggitu.
    kalau google charge, masa tu kita terpaksa bayar sebab dah bertahun memori di simpan di dalam blog.

    google boleh jadi kaya raya woo..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.