Wednesday 10 October 2012

Blog Review MiaLiana.com : Pemenang Top Refferal SEGMEN E'RAZ FADLI : Blogwalking

Blog Review MiaLiana.com : Pemenang Top Refferal SEGMEN E'RAZ FADLI : Blogwalking


Assalamualaikum.. Sedia maklum melalui entri Pemenang Top Refferal SEGMEN E'RAZ FADLI : Blogwalking, blogger MiaLiana telah diumumkan sebagai pemenang dan siapa yang tak kenal banner dan blogger kat atas kan.. Rasanya tak perlu kot review.. Orang dah biasa ke blog beliau.. Hehe.. So, jom terjah ke blog http://www.mialiana.com/.. 

Pertama sekali E'raz nak ucapkan TERIMA KASIH kepada Kak Mia kerana sudi join segmen ke-4 anjuran E'raz tu.. Sedia maklum, Kak Mia merupakan salah seorang TOP 10 Blogger Of The Year Category untuk Digi WWWOW Awards 2012.. Bukan calang-calang tu. Di blog Kak Mia, beliau banyak berkongsi ilmu tentang banyak hal termasuk personal dan tips-tips untuk pelajar yang sedang mengikuti program pengajian jarak jauh atau separuh.. Result Kak Mia sendiri, bukan calang-calang jugak.. Terbaik! BTW, E'raz nak ucap tahniah pada Kak Mia kerana telah dicalonkan Anugerah Canselor untuk pengajian di Open University Malaysia.. Kita doakan semoga Kak Mia berjaya dan atas konvokesyen yang akan diadakan pada bulan 12 ni..! 

Jom ramai-ramai terjah blog Kak Mia di http://www.mialiana.com/..

7 comments:

  1. dh follow dia pown

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eraz...tahniah2 buat Mia yer...:)

    ReplyDelete
  3. tahniah kak mia... suka baca kisah kak mia..

    ReplyDelete
  4. wahhhhh terima kasih ya eraz. touching nya mia... amin...

    terima kasih juga kepada semua yang komen di atas ni... so sweet..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.