Friday 12 October 2012

Bila Dapat Satu Call ......

Bila Dapat Satu Call ......


Masa tengah layan TV semalam, adik call.. Macam biasa, kalau dia call, memang ada sesuatu la.. Selalunya aku yang call.. Dia sms je kalau saje-saje nak tanya khabar.. Setengah jam kami bercakap.. Apa yang nak aku fokuskan kat sini, dia ceritakan kisah dia di asrama universiti..

Roomate dia baru sahaja dimasukkan ke hospital kerana TIBI.. Terkejut giler aku dengar berita ni.. Doktor sahkan roomate dia dah sebulan mengidap TIBI tapi tidak ke hospital.. Bayangkan adik aku tak tahu apa-apa, then tinggal sebilik.. Alamak.. So, adik aku dah jumpa Dr. dan Dr. minta dia ke hospital Ahad ni untuk buat medical check up jika terjangkit sama.. Tapi setakat ni alhamdulillah tak de simptom yang boleh disyaki.. Cuma untuk kepastian dan ketenangan, Dr. akan buat medical check up.. So, doakan semoga tak de apa-apa yang tak diingini berlaku.. Risau weh.. Sebabnya dia tak tahu pun roomate dia ada TIBI..

Published with Blogger-droid v2.0.9

12 comments:

  1. hope x kena la jangkitan tu..sbr k

    ReplyDelete
  2. moga semunaye ok ye

    ReplyDelete
  3. Harap semua ok& tak ada apa2..

    ReplyDelete
  4. thanx semua sebab doakan sekali.. ;)

    ReplyDelete
  5. Ish...ngeri jugak tu...tapi banyakkan berdoa.... yang menentukan DIA...

    ReplyDelete
  6. semoga sumenye ok :) TIBI nih bahaye sangat..pernah kenal pesakit TIBI at hospital smpai ta boleh jalan.

    ReplyDelete
  7. gi jumpe bomoh ujan lak hihih

    ReplyDelete
  8. semoga adik awk dijauhkan dari penyakit tersebut...

    ReplyDelete
  9. ish..bahaye jgk tu kawan sebilik dia tak bgtau. tibi ni batuk kering kan? kalo batuk mmg boleh bjangkit. harap adik awk takde pape.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.