Thursday 11 October 2012

Bila Dapat Keluarkan Peluh!

Bila Dapat Keluarkan Peluh!


| GAMBAR HIASAN |

Kalaulah dulu aku 'insaf' untuk peluhkan badan, kan best.. Tapi sekarang baru la nak berjinak-jinak dengan ni.. Dah 5 tahun lebih bekerja, jarang sekali dapat luangkan masa dengan bersenam.. Masa habis belajar kat USM dulu, buat la jugak buat keje di kampung sikit-sikit tolong mak ayah.. So bergerak jugak la.. Tapi bila dah kerja di office ni, mmg sangat-sangat susah nak luang masa.. Tapi alhamdulillah, tahun ni aku mula gerakkan badan untuk berpeluh! Fuh! At least boleh jaga kesihatan.. Perkara lain, tuhan memang kurniakan aku dengan susah nak naikkan berat badan.. So kena work hard!! 

Dekat U dulu, boleh la nak daki gunung jerai, bukit jambul, jogging di hari minggu dengan kawan-kawan, masuk explore race edisi U ke sebab mmg full time dalam tu.. Tapi sekarang, kena pandai-pandai la carik masa sendiri..

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. huhuhu gambar hiasan tu peluh yang keluar ke??? hehehehe

    ReplyDelete
  2. sue.. tak kan la peluh sebanyak tu kan.. itu boleh diminum la.. ;)

    ReplyDelete
  3. Sejak kerja nie makin malas nak buat kerja rumah, selalu macam tu. Hahaa

    ReplyDelete
  4. untung kan badan ssh naik..hiks..sy pun dlm usaha nk berpeluh..ada la bt senaman sikit..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.