Monday 1 October 2012

01 Oktober 2012 @ Wad 7S, Hospital Universiti Sains Malaysia

01 Oktober 2012 @ Wad 7S, Hospital Universiti Sains Malaysia


Sejuk rasa mata memandang dari sini berbanding dengan suasana di kawasan Unit Kecemasan tadi.. Hari ini kebetulan Eraz ambil cuti ganti berikutan kerja di hujung minggu.. Kebetulan juga dapat call pada pukul 6.30 pagi tadi dari MIL beritahu yang FIL sesak nafas.. So terus ke rumah mereka.. Dari pagi sampai la ke pukul 3.00 petang stay kat Unit Kecemasan sebelum transfer ke Wad 7 Selatan ni.. Rasanya bila dah masuk sini, akan stay at least 5 hari dan lebih.. Harap-harap my FIL cepat-cepat la OK.. Amin..

Semalam balik Machang.. My Mum sendiri duk rehat je sebab sakit perut gastrik.. Dah beli ubat apa semua semalam.. Hari ni call dah bertambah baik dan hanya sakit perut sekali sekala.. So! Doakan semua semua semua akan sembuh seperti sedia kala dan mengharapkan Allah s.w.t makbulkan doa yang selama ini di minta.. Amin sekali lagi.. InsyaAllah..

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. Get well soon to your FIL. May Allah bless..

    ReplyDelete
  2. Harap harap semua baik baik sahaja. Including your fil and your mum :)

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ya.... amin...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.