Saturday 16 January 2016

Pamoga Qu Puteh The Red Warriors

Pamoga Qu Puteh The Red Warriors | Assalamualaikum w.b.t.. Pamoga Qu Puteh The Red Warriors (PQPTRW) satu jenama baru dalam bola sepak Malaysia terutama Kelantan sebab dengan kerjasamanya pihak KAFA dengan Pamoga Qu Puteh (Dato' Seri Vida), setiap hari semakin ramai orang yang memperkatakan tentang pasukan bola sepak Kelantan itu dan juga produk Pamoga Qu Puteh itu sendiri.. Memang sangat tabik kepada Dato' Seri Vida sebab ada idea pemasaran yang sangat bagus dan dikongsikan dengan pihak KAFA untuk memastikan pasukan bola sepak Kelantan lebih maju..

Jika sebelum ini Datuk Seri Vida memasuki bidang hiburan dengan memberi tajaan besar kepada program Anugerah Juara Lagu, Gegar Vaganza dan Mentor, kali ini bidang sukan pula.. Kalau dulu dikenali dikalangan orang dan peminat hiburan tapi kali ini semua rakyat malaysia dengan pelbagai umur kerana peminat bola sepak bermula dari budak kecik sampai la dewasa dan juga orang-orang kampung kan.. Dengan tajaan jutaan ringgit tu rasanya sangat berbaloi buat Dato' Seri Vida.. Dalam masa yang sama, Dato' Seri Vida sendiri tidak lupa akan bersedekah kepada yang memerlukan.. Itu mungkin salah satu perkara yang buat rezekinya makin murah..


Pamoga Qu Puteh The Red Warriors

Good Luck Pamoga Qu Puteh The Red Warriors

3 comments:

  1. Moga boleh kekal sampai final or half. Jgn kecundang awal-awal sudahlah. Pink pun pinklah. Janji jgn jadi patah riuk sudah. hahhaa. #LakarHidupSendiri @ http://www.fauzisabri.com

    ReplyDelete
  2. heheh..xpelah dpt sponsor dari orang kelantan sndri jugk...

    ReplyDelete
  3. Mmg hebat strategi marketing dato vida. Gomo klate gomo!!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.