Tuesday 26 January 2016

Bintik di Jari Tangan | Berisiko Untuk Berpenyakit ?

Assalamualaikum w.b,t.. Masa duk layan on off layan AJL30 yang tak berapa nak best baru ni, ternampak satu artikel yang kongsi oleh kawan-kawan di Facebook tentang makluman bahaya kepada orang yang tidak menyedari akan apakah-apakah sebenarnya penyebab timbulnya bintik-bintik di jari.. Masa tu share dulu entri berkenaan kerana melalui komen, entri berkenaan tidak dapat dibuka mungkin kerana ramai sangat sedang view kot.. Takpe, parking dulu, baca kemudian... Kenapa? Sebab diri sendiri memang pernah naik bintik-bintik macam tu..


Tapi sehingga ke hari ini, entri berkenaan masih lagi tidak dapat di buka dan paparkan, 'Bandwidth Limit Exceeded - The server is temporarily unable to service your request due to bandwidth limit has been reached for this site. Please try again later'.. Ok, so try google entri-entri berkaitan di internet dah jumpa kebanyakkannya dari indonesia.. Apa yang Eraz faham, bintik-bintik kecil pada jari boleh menunjukkan penyakit yang ada dalam tubuh kita, serta dapat menunjukkan yang tubuh kita ada banyak racun.. Serius??

Selanjutnya memang cari lebih detail lagi la.. Kalau orang yang mendalami ilmu perubatan, mesti tahu akan hal ni.. Siapa ada jumpe entri pasal perkara ni yang boleh kami baca, share di komen bawah.. Thank you..

2 comments:

  1. Jue kalo bintik2 gini eczema jer. Kena panas allergic

    ReplyDelete
  2. ade jgk kadang2 ni tapi shri 2 hilang
    hope hilangnya bintik ni hilang sekali penyakit yg penah singgah :)
    nice info ! :)




    JOM TENGOK LEBIH 100 BARANG2 KECANTIKAN DENGAN HARGA YG MURAH DAN PASTINYA ORIGINAL !
    https://www.facebook.com/produkkecantikanMG/posts/1726936100868945:0

    JANA PENDAPATAN PASIF DENGAN BLOG ANDA
    http://melangkaugarisan.blogspot.my/2016/01/jana-pendapatan-pasif-dengan-afflifycom.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.