Thursday 29 June 2017

Ganjaran Untuk Diri Sendiri

Assalamualaikum w.b.t.. Masih dalam mood hari raya ke? Ke dah masuk kerja? Hehe.. Eraz sendiri hari ini merupakan hari perjalanan dari Terengganu ke Kelantan dan insyaallah akan memulakan kerja esok! Doakan Eraz selamat sampai ke tempat yang dituju ok.. Berbalik kepada tajuk entri hari ini, Ganjaran Untuk Diri Sendiri..

Selain dapat hadiah dari orang tersayang dan kawan-kawan, tak salah juga untuk bagi ganjaran pada diri sendiri kan.. Hehe.. Dan bagi Eraz, kalau barang tu memang keperluan harian serta barang yang sediada dah rosak, lagi la ok kot.. Just nak share dengan korang, sebelum Raya lepas, Eraz ada belikan dua barang untuk diri sendiri.. Saja up di media sosial berkongsi.. Ianya memang ada dua sebab.. PERTAMA..

Sebab PERTAMA ialah memang dua2 barang di bawah ni Eraz ada tapi berlainan jenis la.. Beg jenis lain.. Kedua-duanya juga dah hampir putus tali.. Beg sandang tu memang dah lama sangat pakai.. Beg galas pula salah percaturan letak barang berat dan hampir putus tali.. So memang dah citer kat wife untuk dapatkan yang baru.. Dan alhamdulillah alasan kedua ni memang membantu.. KEDUA nya sebab...

KEDUAnya sebab alhamdulillah jualan DeXandra Perfume sebagai Agen Berdaftar A2072 meningkat tambahan pula adanya SALE RAMADHAN dan RAYA 2017.. Dengan adanya TEAM ERAZ FADLI, jualan kami semua meningkat mendadak.. So dua hadiah ni untuk bossnya.. Untuk Agent Dropship pula ada ganjarannya khas kepada yang mencapai sale yang ditetapkan.. Kira sama-sama berkongsi rezeki la..

Jenama Polo ni memang menjadi pilihan Eraz dari dulu.. Kualitinya ok dan cantik mata memandangkan.. So kali ni Eraz beli Polo lagi tetapi jenis berlainan la.. 



Siapa nak join TEAM ERAZ FADLI sebagai AGENT DROPSHIP DEXANDRA PERFUME, boleh whatsapp no, ini ok.. 017-977 3382.. Atau klik www.wasap.my/60179773382 untuk terus ke whatsapp ok.. Sama-sama berkongsi rezeki yang ada.. Wassalam..

14 comments:

  1. Wah...tahniah...cantik bag tu ha...

    ReplyDelete
  2. Beg cantik hasil usaha duit Bisnes.. Memang best

    ReplyDelete
  3. Mmg patut reward utuk...bg semangat untuk diri..kerja pun lbih semangat๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  4. sekali sekala okay jgk nak reward utk diri sndr

    ReplyDelete
  5. Perghh .. Lawa beg .. Brand pon segak hehehe ..

    ReplyDelete
  6. Cantik beg tu.. betul kena ada reward untuk diri sendiri baru ada semangat nak buat kerja

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.