Tuesday 30 May 2017

Harga Paling Rendah DEXANDRA PERFUME Tawarkan Untuk PROMOSI RAYA !

Assalamualaikum w.b.t.. Siapa ada pengalaman guna DeXandra Perfume? Eraz sendiri memang dah lama 'jatuh cinta' dengan DeXandra Perfume.. Kenapa? Sebab memang banyak pilihan bau yang ada.. Yang lelaki dan wanita.. Kira macam kalau mula2 beli Invictus by Paco Rabbanne, lepas je habis, terus je beli lain yang lagi best macam Bond No. 9, The Scent of Peace For Him.. Penting ialah boleh bawa solat.. Dan semestinya harga la.. Kalau beli yang original, mahu sampai beratus-ratus dan ribu ok.. Tapi dengan DeXandra dengan bau yang sama, tahan lama, memang berbaloi-baloi.. So memang akan setia la..


Tengok banner di atas? Perhatian kepada semua pengguna DeXandra Perfume ataupun bakal pengguna DeXandra Perfume, inilah masanya korang nak dapatkan DeXandra sebabnya harga tengah rendah giler.. Berbaloi-baloi orang kata kalau nak beli.. Kalau memang korang setia dengan DeXandra, better beli lebih dari satu untuk simpan stok perfume lepas habis sebab bila tarikh promosi tamat, still boleh beli tapi dengan harga biasa la..

Harga Biasa :

Semenanjung : RM 65 sebotol / RM 120 dua botol
Sabah / Sarawak : RM 70 sebotol / RM 130 dua botol

HARGA PROMOSI SALES RAYA :

Semenanjung : RM 55 sebotol / RM 100 dua botol
Sabah / Sarawak : RM 60 sebotol / RM 110 dua botol

Jauh lebih rendah kan.. So tunggu apa lagi.. Dapatkan sekarang ok.. DeXandra Perfume yang dikenali ramai yang memang tahan bau sampai 8 jam dan boleh dibawa solat.. So nak pergi Solat terawih tu, boleh sembur dan bau akan bertahan sampai ke tengah malam la jawabnya.. Hehe.. Pelbagai pilihan ada yang korang boleh pilih.. Tengok senarai di bawah :


Nak dapatkan FREE POSTAGE? Boleh.. Takde masalah.. By the way kalau free postage ni kira macam korang pergi beli dikedai la kan.. Ini lagi best, order je online then perfume sampai depan mata tanpa bayar duit pos pun.. So special kepada pembaca blog ini akan dapat FREE POSTAGE.. So untuk tahu korang dapat tahu maklumat dari blog ini, korang ikut arahan ini semasa whatsapp :

TAIP, "DEX ERAZFADLI.COM" dan hantar ke 0179773382

Mereka akan reply message korang dan layan apa sahaja korang nak tanya ok.. So tunggu apa lagi.. Dapatkan DeXandra Perfume korang sekarang.. Inilah masanya korang nak beli kalau dah nak hampir habis atau nak try kan.. Kena cepat.. Walapun promosi bermula 27 Mei sehingga 03 Julai, kalau korang tunggu last minute, tak mustahil perfume pilihan korang dah habis, out of stock.. Sayang kan.. Jangan tunggu dekat raya sebab nanti Pos Laju stop penghantaran.. Rugi.. So! 

TAIP, "DEX ERAZFADLI.COM" dan hantar ke 0179773382 SEKARANG!!!




3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.