Sunday 25 June 2017

Mewangi di Aidilfitri 2017

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Bertemu juga kita dengan 1 Syawal.. Ada ke orang nak baca blog Eraz ni di 1 Syawal? Hehe.. Tapi tak mustahil kan sebab sekarang ni bukan kena duduk depan komputer atau laptop kan.. Dengan handphone pun dah boleh akses semua yang ada di internet.. Tapi kena pastikan kawasan tu ada line internet yang ok la.. Kalau tidak, memang stress la buatnya.. Hehe.. 

Apa-apa pun, Eraz nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang membaca blog Eraz tak kira sekarang dan sebelum-sebelum ni.. Maaf Zahir dan Batin.. Maaf kalau ada tersalah taip ayat2 yang mungkin boleh menyinggung pembaca semua.. Alhamdulillah bermula tahun 2011 ke 2017 ni, blog ni masih sihat walafiat.. Harapnya bekekalan la.. Hehe..


Mewangi di Aidilfitri? Haha.. Harus la.. DeXandra Perfume dengan Eraz memang tak dapat dipisahkan la.. Ke mana sahaja pergi, mesti akan ada.. Bukan satu atau dua, tiga berlainan bau ada standby... Haha.. Senang kan.. Dan.. 

Insyaallah awal Julai nanti, DeXandra Perfume akan terbang mencari tuannya sebab Eraz kan dah janji nak bagi sebotol perfume kepada 2 orang pengomen tertinggi di blog Eraz untuk sepanjang Jun 2017.. So insyaallah paling lewat pun Eraz akan umumkan pada 03 Julai ok.. 

So! SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ok!! Maaf Zahir dan Batin..

8 comments:

  1. Salam aidil fitri....😊

    ReplyDelete
  2. Selain menziarahi.. Kawan kawan dan saudara mara secara offline.. Kawan kawan Online juga tidak dilupakan..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.