Tuesday 20 June 2017

Dapat Kejutan Di Hari Bapa 2017

Assalamualaikum w.b.t.. Kalau Mei, Hari Ibu kan.. Dah Jum pula, Ahad lepas merupakan Hari Bapa 2017 untuk rakyat Malaysia.. Alhamdulillah, tahun 2017 ni merupakan tahun ke 5 Eraz bergelar seorang bapa kepada dua orang cahayamata.. Syukur Allah mengurniakan rezeki ini walaupun bukan senang untuk mendapat gelaran itu.. 

Selepas berkahwin, Allah uji kami dengan isteri keguguran selepas sebulan ke dua bulan kahwin.. Then kami menunggu selama 2 tahun selepas itu, barulah ada berita gembira dari Nya.. Alhamdulillah.. So kepada pasangan yang belum dikurniakan cahayamata, jangan putus asa ok.. Insyaallah rezeki korang akan sampai.. Kami doakan juga..


So pada hari Bapa baru ni, Zara yang dibantu Mama menulis sendiri di satu kertas 'Happy Father's Daya Papa".. Walaupun dibantu, ianya jadi suprise sebab dia faham.. Then dia simpan lagi kertas tu dan pagi esoknya, dia salin lagi sekali dan kali ni tanpa bantuan Mama.. Baru 4 tahun, kiro ok la progress nya.. Semoga Zara dan Adam membesar dengan baik, sihat serta soleh solehah.. Amin.. Zara buat suprise tunjukkan pada Papa sejurus saje Papa selesai solat Asar.. Hehe.. 


Dan dari isteri pula, Eraz ada up di IG satu gambar di bawah.. Wife ada beli sesuatu masa dia ke Jovian Mandagie Boxing Day baru ni di Kota Bharu.. Dan dia sempat belikan satu baju.. So hari Ahad lepas la baru buka bungkusan dan alhamdulillah size dan baju tu memang kena dengan citarasa.. So bertambahlah satu lagi baju raya tahun ni.. Jovian Mandagie tu.. Hehe.. Thank you sayang.. 


----
ERAZ FADLI | Bagi Hadiah Raya Aidilfitri 2017 - Hadiah apa dan macamana nak dapat, boleh baca entri berkenaan ya.. 

11 comments:

  1. bila nak tunjuk hadiah tu..hehe

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat hadiah joviaaaannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1st time dapat JM ni.. Leh la buat raya..

      Delete
  3. Pandai zara....hrgai papanye....:)

    ReplyDelete
  4. Saya pun nak ucap selamat hari bapa.
    Dan selamat hari raya

    ReplyDelete
  5. wahh dapat baju raya J tu bestnya. rezeki hari papa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Leh tambah koleksi raya..

      Delete
  6. Nanti jangan lupa up baju raya tu. Mesti meletops kan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.