Friday 3 March 2017

Bila Ada Anak Perempuan


Assalamualaikum w.b.t.. Ini yang terbaru Papa beli dan bawa balik semalam.. Memang khas untuk kakak Zara.. Dah dapat rasa dia akan excited bila dapat yang baru ni.. Sebabnya play doh yang lama tu dah mengeras.. Tak boleh nak masuk acuan langsung.. Tapi bekas-bekasnya masa selamat.. So sebab kesiankan anak duk main yang rosak, terus beli yang baru.. Alhamdulillah kakak Zara suka..

Dan macam biasa, sejak dua menjak ni memang Zara suka ajak salah seorang dari kami main sekali.. So semalam Papa la kawan sepermainan dia.. Memang acuan ice cream banyak.. So jadilah ice cream yang berwarna warni.. So bila dah sama naik main benda alah tu, macam-macam la terhasil.. 

Inilah yang berlaku bila anak ada perempuan yang sedang membesar.. Seorang lelaki pun kena turut sama main mainan budak perempuan.. Itu belum masa main masak-masak ya.. Kalau tak, kena la berlakon makan roti, minum milo.. Hehe.. Kakak Zara dah ok main benda ni sebab dah besar.. Adik Adam kena monitor lagi sebab risau masuk mulut.. 

4 comments:

  1. comelnya aiskrim tu.. nampak cam sedap lak heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Sib baik Zara dah pandai bezakan.. Hehe..

      Delete
  2. Kalau betul la kan..silap-silap boleh masuk mulut
    JanjiKita

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.