Wednesday 29 March 2017

Nasi Lemak Gay

Nasi Lemak Gay | Assalamualaikum w.b.t.. Edisi nama Nasi Lemak ni memang dah melampau kot.. Pada mulanya agak ok dengan Nasi Lemak Spiderman.. Lepas tu bermula dengan nama Nasi Lemak Anak Dara.. Lepas tu dah agak melampau dengan Nasi Lemak Pondan.. Seterusnya muncullah Nasi Lemak Gay.. Adoi.. Rasa dah macam melampau-lampau la.. Lepas ni nama apa la lagi.. Ramai dah senaraikan.. 

Nasi Lemak Gay
Nasi Lemak Gay

Yes.. Memang betul.. Dengan meletakkan nama berkenaan, itu salah satu cara nak pasarkan jenama nasi lemaknya dengan mudah, tetapi semua orang boleh terima ke? Bila dah melibatkan isu-isu yang sensitif, for sure ramai netizen yang berkata-kata.. Pemasaran dia berjaya.. Jualan? Tak semestinya kot.. 

Kalau korang la dengar Nasi Lemak Gay.. Apa pertama sekali korang akan fikir? Renung-renungkan.. Dah dapat publisiti percuma pada tuan milik Nasi Lemak Gay ni.. Hehe..

3 comments:

  1. saya tak dapat terima bro..nama dah lain sangat..

    kalau setakat nasi lemak bujang terlajak kira ok lagi

    ReplyDelete
  2. Baru beberapa minggu lepas viral dalam sosmed pasal nasi lemak pondan ... dah timbul pulak nasi lemak gay ... coming soon entah nama apa pulak diorang akan letak

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.