Saturday 11 March 2017

Anak-Anak Ber'Family Day', Bapak Kerja !

Assalamualaikum w.b.t.. Pejam celik pejam celik, dah masuk pertengan Bulan Mac 2017.. Ya Allah, masa sangat cepat berlalu.. Sekejap je.. Tanpa kita sedar.. Setuju tak? Adakah masa sekarang ni memang cepat atau kita yang banyak perkara perlu diselesaikan setiap hari? Renung-renungkan.. Berbalik kepada tajuk entri hari ni.. Anak-Anak Ber'Family Day', Bapak Kerja !.. Inilah yang terjadi kalau si bapa memang kena berkerja di hujung minggu.. Kerja hakiki ya.. Bukan part-time ke apa.. Si ibu dan family lain-lain pula bercuti pada hujung minggu..


Hari ni, anak-anak dan isteri join family day yang dianjurkan oleh tempat kerja Tok Ma Zara dan Adam.. Wife of course la join sebab budak-budak pergi kan.. Si Papa ni pula dalam hati nak sangat pergi tapi apa kan daya, apply cuti memang tak lepas.. So bergembira la anak-anak tanpa Papa di sisi.. Cewah.. Nasib baik dan Alhamdulilah sebab selain wife dan Tok Ma sepupu, tiga mak saudara mereka join dan sepupu mereka... Kira dah ramai juga la geng nya..

Bila la sampai masanya nak 'stop' kerja hujung minggu ni.. Doakanlah semoga Eraz murah rezeki untuk 'berhijrah' ke dunia yang baru.. Amin..

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.