Tuesday 23 May 2017

Bila Search Keyword | Kayu Apa Paling Popular

Bila Search Keyword | Kayu Apa Paling Popular - Assalamualaikum w.b.t.. Kadang-kadang, apa yang kita taip di search keyword google, tak keluar apa yang kita nak kan.. Betul tak? Tapi banyaknya menetapi la kecuali memang tak de dalam online tu.. Tapi kadang-kadang keluar result yang kita memang tak sangka.. Contohnya di bawah ni.. Sebenarnya tak salah En. Google pun.. Hehe..

Cuba korang search 'Kayu Apa Paling Popular'.. Tengok apa yang En. Google keluarkan.. Sungguh tak sangka gambar di bawah yang akan keluar.. Kepada peminat Fattah Amin, jangan sentap ya.. Mungkin artikel ucapan Fattah Amin semasa menang Bintang Paling Popular baru ni membanti carian keyword ini., Adoi..


5 comments:

  1. hehe..boleh jd di sebabkan ucapan itu juga..

    ReplyDelete
  2. Mmg pun berlakon tgk mcm sama je xde beza. Yg beza pun dari segi personaliti like pkaian, gaya rambut .tu je yg membezakan dia berlakon dari sblm ni

    ReplyDelete
  3. dah tau kenapa panggil dia kayu.. sbb dlu kawan2 artis ckp dia kayu time mula2 dlu. tu yg lekat

    ReplyDelete
  4. Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon. Big thanks for the useful info. seorango

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.