Thursday 13 October 2016

Lokasi Pemasangan Kamera AES di Kelantan

Lokasi Pemasangan Kamera AES di Kelantan | Assalamualaikum w.b.t.. Kelantan pun dah ada Kamera AES ke? Sebenarnya Eraz sendiri tak dapat apa-apa berita pun pasal adanya kemera AES di Kelantan ni.. Tapi start semalam, ramai geng-geng dalam group whatsapp duk share satu gambar dan senaraikan lokasi-lokasi pemasangan kamera AES di Kelantan ni.. Kamera AES ni tak payah Eraz nak explan detail la sebab rasanya majoriti rakyat Malaysia dah tahu..

Lokasi Pemasangan Kamera AES di Kelantan
Klik untuk besarkan IMAGE

Dengan tersebarnya gambar di atas, betul atau tidak, tak boleh nak cakap 100% betul dan tak betul.. So kepada rakyat Kelantan, boleh berhati-hati la ya.. Mana la tahu kot-kot tiba-tiba dapat surat ke kan.. Eraz sendiri memang selalu lalu laluan yang ada tu.. Tak pernah perasan pun kamera tu.. Nak intai cari tengok ada atau tidak, tak sempat lagi la.. Hehe. Ok tak gambar kat atas tu kalau klik? Clear? Boleh baca?

2 comments:

  1. tq info ni.. mak pcl pesan kalu nak gi jln2 tempat org kena drive slow2 hati2, sopan santun dan boleh sambil nikmati pemandangan indah.. haa gitu.

    ReplyDelete
  2. berhati-hati ketika memandu wlalaupun da atau tiada EAS adalah terbaik

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.