Friday 14 October 2016

Kadar Harga POS LAJU Bermula 15 Oktober 2016

Kadar Harga POS LAJU Bermula 15 Oktober 2016 | Assalamualaikum w.b.t.. Isu Kadar Harga POS LAJU Bermula 15 Oktober 2016 ni rasanya dah timbul semalam.. Kira macam ala-ala viral juga la terutama kepada peniaga-peniaga online.. Ya la, kedai tak de, berasaskan online sahaja, lepas tu kadarnya naik pula.. So maybe mereka ada diantara mereka maybe akan naikkan juga harga postage kan.. Terpulang.. 

Kadar Harga POS LAJU Bermula 15 Oktober 2016 ini boleh rujuk gambar yang Eraz akan attachkan di bawah nanti.. Kalau yang beli tengok lagi tu, jangan terkejut ok.. So ini senarainya.. Saksikanlah!



 
Sumber : FB

Kepada pelanggan-pelanggan online semua, sila jangan salah faham jika ada peniaga online naikkan harga postage.. Mungkin keuntungan yang dia dapat tak dapat so nak cover postage tak lepas sangat.. Duit postage tu sebenarnya bukan sengaja dimintak tapi untuk cover duit minyak moto atau kereta ke pos laju, ke stokis ambil barang dan sewaktu dengannya la.. Ok!

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.