Wednesday 22 June 2016

Sahur Dengan Overnight Oat

Assalamualaikum w.b.t.. Selalu bersahur dengan nasi dan lauk pauk kan.. Macam biasa, kalau awal-awal puasa, ok la kot.. Mood bersahur tu masih menebal.. Selera pun macam up lagi kan.. Tapi bila dah puasa lebih 10 hari, dan hari ni dah masuk 17 Ramadhan, rasa macam nak cuba sesuatu yang baru.. Dah alhamdulillah wife memperkenalkan sesuatu yang baru..


Overnight Oat.. Bila sebut Oat pun dah tahu khasiatnya kan.. Tahap kekenyangan bila makan oat di awal pagi atau malam.. Tapi kali ni bukan hanya oat, tapi dah macam ice cream pun ada.. Sediakan sebelah malam lagi, simpan dalam peti ais.. Ada yogurt.. Buah strawberi.. Buah anggur ke.. Rasa memang meletop.. Korang patut cuba.. Insyaallah menyelerakan dan tak cepat lapar.. 

Resepi Overnight Oat? As usual, bukan Eraz yang buat.. Tapi korang boleh tanya Mr. Google.. Memang banyak cara ada.. Sangat simple tapi juga sangat sedap!

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.