Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 12 June 2016

Tips Penjagaan Bateri iPhone

Assalamualaikum.. Rasanya dua hari lepas kot ada bercakap dengan anak buah tentang bateri iPhone dia.. Dia kata memang sekejap giler dah habis walaupun dah caj penuh.. Eraz sendiri pun kadang-kadang macam tu tapi pada masa ketika duk online lama sangat la.. Plus layan whatsapp juga kan.. Kalau tak de powerbank, memang gelisab juga la..

So! Entri ni khas untuk semua pengguna iPhone.. Mana-mana geng yang rasa bateri iPhone dia cepat habis, silalah ikut cara ini.. Insyaallah boleh jimat sementara masa ketika kite memang perlu untuk save bateri.. Tambah-tambah masa travel kan.. Tak bawak powerbank pula dan mungkin di kawasan hutan masa tu.. Hehe.. So jom baca ni :


So! Selamat mencuba semua.. Harap-harap dapat membantu.. Wassalam..



1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.