Saturday 11 June 2016

Pesanan Teragung - Siti Nordiana

Pesanan Teragung - Siti Nordiana
Pesanan Teragung - Siti Nordiana (Single 2016)

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni nak update kepada semua peminat Siti Nordiana yakni Juara Gegar Vaganza Musim kedua tahun lepas.. Single terbaru Nana dah keluar.. Tajuk : Pesanan Teragung.. So korang boleh la dengar kalau ada masa.. Dari segi sisi telinga Eraz, lagu ni mampu popular kalau dipromote dengan baik oleh radio-radio top dan rancangan TV popular.. Mana tahu akan tercalon masuk ke AJL dan majlis anugerah terbaik.. Sedikit info tentang lagu Pesanan Teragung ini ialah :

Tajuk : PESANAN TERAGUNG
Lagu : Audi Mok
Lirik : Omar K

Tengok dari penulis lagu dan lirik tu, dua nama yang dah ada nama baik dalam industri.. Siti Nordiana bernasib baik sebab single keluar awal berbanding dengan Juara Gegar Vaganza musim pertama, Ayai dulu.. Ayai dulu hampir setahun kot baru keluar single dengan Awi Rafael tu.. So Nana, dengan nama yang tengah naik ni, Good Luck!! Jom dengar lagu di bawah :


Lirik lagu Pesanan Teragung? Nanti kita usahakan k..

2 comments:


  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, musik, video, film dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis

    ReplyDelete
  2. Ok jugak lagu ni.. kalau selalu diputarkan best la juga

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.