Friday 17 June 2016

Cerekarama Mek Kelate TV3

Cerekarama Mek Kelate TV3 | Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya dah lama tahu akan kewujudan drama ni.. Tapi masa tu tak pasti bila siarannya.. Tup tup keluar promo di TV3 untuk tayangan bulan Ramadhan.. Sebagai orang Kelantan, memang nak tengok la.. Tarikan untuk kami kan.. Tak pasti sangat jalan cerita keseluruhan.. Tapi ini ada sedikit sinopsis..

Cerekarama Mek Kelate TV3

Mek Kelate mengisahkan 3 orang sahabat iaitu Mek Tie, Mek Nor dan Mek Yea keluar mencari rezeki di Kuala Lumpur.. Dalam pada melaksanakan misi pencarian rezeki mereka, pelbagai cabaran dan ragam yang timbul.. Sedikit kekecohan berlaku pada 3 sahabat ini dalam mencari wang di Kuala Lumpur.. Apa impian mereka? Dapatkah tercapai? Memang kena tengok drama dalam slot cerekarama TV3 iaitu Mek Kelate yang dilakukan oleh Janna Nick, Kilafairy dan Tisha Shamsir..

Cerekarama Mek Kelate TV3

Katanya ada penampilan Fasha Sandha.. Betul ke tak, memang kena tengok dulu la.. Hehe.. Rasanya macam takde.. Mungkin penulis blog tu silap orang kot.. Boleh ke Janna Nick dengan Kilafairy bercakap dialek Kelantan? Haaa.. Itu menarik.. Nama pun tak asing lagi kan.. Tapi Tisha Shamsir mungkin ramai yang tak biasa dengar..

Cerekarama Mek Kelate TV3

Tisha Shamsir memang sedia maklum orang Pasir Puteh Kelantan.. Tisha Shamsir mungkin asing sikit bagi semua, tapi dia pernah berlaku filem Villa Nabila, penampilan awal dalam Polis Evo, pelakon tetap siri Gerak Khas, drama bodyguard serta peserta Mentor..

Cerekarama Mek Kelate TV3

Tayangan bila? Tak lama dah sebab esok.. Haha.. Slot Cerekarama, Sabtu, 18 Jun 2016 pukul 10.00 malam.. Jom rekod awal-awal.. Mana tahu lambat sampai dari Solat Terawih kan..

Cerekarama Mek Kelate TV3

#Selamat menonton Cerekarama Mek Kelate TV3

Cerekarama Mek Kelate TV3

4 comments:

  1. tak sabar juga nak tengok janna nick kecek kelate. hehehehee

    ReplyDelete
  2. aku bosan dgn cara lakonan janna nick, menggedik, over, macam pompuan gatal. puihhh!

    ReplyDelete
  3. Hmmm..tah !! rasa cam xkena je gan mek kelate. Cam jahat je org kelate ni

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.