Thursday 22 March 2012

Siapa Mereka & Apa Kaitan Mereka dengan Formula 1?


Siapa mereka dan apa kaitan mereka dengan Formula 1? Korang kena klik gambar atau klik di SINI.. Terjawab? Cool!

Lama tak layan movie animasi nih.. Mlm ni sempat layan Monster House kat Fox Movies.. Salah satu movie favourite aku dulu.. Cerita tentang ape? Cuba baca kat bawah..


"Monster House adalah filem komputer animasi fantasi 2006 Amerika, dikeluarkan pada 21 Julai 2006 dihasilkan oleh ImageMovers dan Amblin Entertainment, dan diedarkan oleh Columbia Pictures. Penghasilan eksekutif dihasilkan oleh Robert Zemeckis dan Steven Spielberg, ini adalah pertama kalinya sejak Back to the Future Part III yang kedua-duanya telah terlibat bersama-sama. Ini adalah pertama kalinya bahawa Zemeckis dan Spielberg menjabat sebagai penerbit eksekutif dari filem bersama-sama. Watak filem dianimasi mengunakan motion capture, membuatkan ia filem kedua untuk menggunakan teknologi yang begitu luas, diikuti penerbit Robert Zemeckis The Polar Express."


Entri menarik yang perlu korang terjah :

3 comments:

  1. Eera .. Mmmg blh layan citer ni.. best!

    KertasWarnaMerah .. paha juga yang nampak dlu ya? haha

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.