Monday 26 March 2012

127 Hours Terperangkap? Terpaksa Potong Tangan..

Memang dah lama aku nak tengok filem 127 Hours ni, lepas filem ni tercalon banyak kategori dalam OSCAR.. Tapi hari ni nasib aku baik sebab Fox Movies tayang movie ni.. Kebetulan jugak aku free.. Memang movie yang sangat menarik.. Malang yang tidak berbau berlaku sampaikan Aron terpaksa potong tangan sendiri selepas terperangkap selama 5hari.. Cerita lanjut, memang korang kena tengok.. Bagaimana dia cuba untuk lepaskan diri.. Dalam masa yang sama, minda dia bermain dengan perkara atau peristiwa-peristiwa yang pernah berlaku sebelum ini.. Banyak perkara positif yang kita boleh ambil dari cerita ini.. Sinopsis? Baca dibawah :

127 Hours adalah filem pengembaraan biografi 2010 yang diterbitkan,ditulis dan diarahkan oleh Danny Boyle dan dibintangi oleh James Franco sebagai Aron Ralston iaitu seorang pendaki gunung yang terperangkap di Robbers Roost, Terperangkap selama lebih daripada 5 hari sebelum mencacatkan tangannya dengan pisau lipat pada April 2003.Filem ini telah mendapat pelbagai ulasan positif daripada pelbagai pengkritik filem.


TRAILER




_______________________________________
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

Entri menarik yang perlu korang terjah :

3 comments:

  1. sy nak muntah time tgk cter nie part dy potong tgn dy...uhh...geli~ ==,
    BTW...cter nie mmg terbaekkkk...!!!

    ReplyDelete
  2. mmg mengerikan ble di cube utk potong tangan dia..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.