Monday 1 January 2018

Selamat Tahun Baru 2018


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Walaupun masih rasa macam, 'Ya ke? Cepatnya dah masuk 2018.. Umur pun kalau ikut tahun dah masuk 35 tahun.. Tapi ikut tarikh lahir, baru 34 tahun 9 hari.. Hehe..".. Serius macam tak sangka dah masuk tahun 2018.. Tapi apa-apa pun, tetap akan berjalan macam biasa.. Buru impian.. Capaikan impian.. Selesaikan mana yang tak selesai dan semuanya la.. So! Selamat Datang ke Tahun 2018.. Kita mulakan dengan sesuatu yang positif dalam semua perkara..

Untuk azam Eraz sendiri, tak nak la letak spesifik kat sini.. Cukup sekadar dalam kotak fikiran Eraz yang mana dan seperti orang lain juga, mesti semuanya yang positif dan diharapkan semua akan tercapai tahun ni.. Dalam kerjaya, mengharapkan ada satu anjakan baru.. Dalam business online juga mengharapkan ke'aktif'an muncul kembali bersama momentum tahun 2017.. Dalam keluarga pun sama.. Semuanyalah!

Korang macamana? Sama-sama kita ramai-ramai doakan semoga Azam kita semua tahun 2018 akan tercapai dengan sempurna ok.. Kalau yang masih bawa Azam dari tahun 2017 tu, jangan risau, jangan frust.. Jadi positif.. Kena percaya, semua benda yang terjadi itu ada hikmahnya.. Tapi usaha tetap kena ada ok! Selamat Tahun Baru..

3 comments:

  1. Insyaallah Eraz.. semoga segala impian menjadi kenyataan. Aamiin! Ehh dah lama kita tak singgah sini la.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.