Tuesday 2 January 2018

Jihan Muse Rakam Lagu Adiwarna Khas Untuk Hi Mommy Jihan

Assalamualaikum w.b.t.. Jihan Muse ada single Lagu? Percaya ke tidak? Hehe.. Apa-apa memang korang kena percaya.. Memang dah ada di Youtube dan kalau baca komen-komen di video tu, memang ramai yang suka dan like.. Kalau korang dengar lagu Adiwarna tu, memang boleh tangkap itu suara Jihan.. So terbukti best juga la suara Jihan kalau nak masuk studio kan.. Kepada yang masih belum dengar, Eraz nak ajak dengar dulu sekali.. Rasanya mungkin korang repeat dengar sekali lagi kot.. Hehe..



Mengikut sumber yang dipercayai, lagu Adiwarna nyanyian Jihan Muse ni dirakam untuk Vlog Hi Mommy Jihan.. Kalau korang percara, di TV ada program ni dan kalau tengok di Youtube, lagu panjang durasi dia.. So siapa yang dah dengar, apa komen korang? Masyuk la juga di telinga.. Walaupun hanya hampir 3 minit je, tapi ok la.. Sesuai la dengan Jihan Muse yang baru nak mencuba kan.. 

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.