Thursday 8 September 2016

Alahai iPhone 7 & iPhone 7 Plus

Assalamualaikum w.b.t.. Nampaknya iPhone 7 dan iPhone 7 plus dah nak sampai di Malaysia.. Bila tengok sekali imbas gambar dan spesifikasi, terus terdetik di hati nak dapatkan.. Tambah-tambah phone sekarang ni memang dah ada masalah speaker dan skrin pecah sebab terjatuh! Tapi tengokkan harga tu, kena fikir sejenak.. Dan bila fikir nak gunakan duit untuk buat hal yang lebih penting lagi, dua kali fikir lagi.. Hehe.. Perasaan teringin tu free je, so boleh la fikir kan.. Haha..


Mengikut sumber yang Eraz baca di SINI, harga iPhone 7 bersamaan dengan RM 2626 manakala harga iPhone 7 Plus pula RM 3111.. Haha.. So? Simpan impian takpe.. Mana tahu tahun depan ke dapat kan.. Kot-kot masa tu dah keluar iPhone 8.. Haha..

3 comments:

  1. tengok harga tu kan, rasa nak beli gelang emas je..hahaha

    ReplyDelete
  2. tapi iphone blh ke nk clear junk ye? hehe.. macam android macam lebih mesra pengguna.. cume pendapat la sebab pernah try dua2..

    jom jenguk sini ya.. hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.