Saturday 8 July 2017

DeXandra Perfume Selamat 'Terbang' Kepada Pembaca Bertuah ERAZFADLI.COM

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah minggu lepas sudah selamat poskan DeXandra Perfume kepada Dua Pembaca ERAZFADLI.COM yang mana telah meninggalkan komen dalam ranking dua terbanyak sepanjang bulan Jun 2017 yang lepas.. Alhamdulillah.. Ianya sebagai satu penghargaan kepada mereka yang sudi singgah di blog Eraz dan meninggalkan kesan.. Satu perfume sudah mendarat dan satu lagi insyaallah akan dapat hari ni dan esok.. Semoga mereka berpuas hati dengan bau yang Eraz pilih.. Itu diantara yang Top Selling..

Untuk Bulan Julai 2017 ini, Eraz akan kekalkan gift kepada dua orang juga yang meninggalkan komen tertinggi di blog ini sepanjang bulan Julai 2017 ini.. Untuk bulan ni, kita masih kekalkan untuk hadiahkan DeXandra Perfume.. So! Hari ni baru 08 Julai.. Jauh lagi nak sampai 31 Julai kan.. So semua orang berpeluang untuk merasa wanginya DeXandra Perfume ni.. Hehe.. DeXandra di antara nama yang sedang orang sebut-sebut.. 



By the way, siapa-siapa yang nak order DeXandra Perfume, boleh whatsapp Team kami terus.. Dan kami akan respon serta boleh suggest jika tak sure nak dapatkan perfume yang jenis macamana.. Ada banyak pilihan sebenarnya.. Whatsapp terus ke no. 017-977 3382.. Nanti bagitahu dapat info dari blog ERAZFADLI.COM.. Dapat FREE POSTAGE!!!! FREE GIFT? Try whatsapp dulu ok.. Hehe.. 

Siapa yang nak jana pendapatan sebagai agent dropship, pun boleh whatsapp ke no. 017-977 3382 juga.. Margin keuntungan sangat tinggi.. Surirumah pun ramai join.. Insyaallah dapat membantu suami kan.. Student pun ada.. Macam-macam background..

6 comments:

  1. Waaa bestnya. Moga bulan ni turn kinah pulak. Huhu muka tak malu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.