Wednesday 19 July 2017

SNDLipstick By Siti Nordiana

SNDLipstick By Siti Nordiana | Assalamualaikum w.b.t.. Terbaru dari Siti Nordiana dalam dunia perniagaan iaitu memperkenalkan Moisturising Matte Lip Cream SNDLipstick By Siti Nordiana.. Untuk permulaan, Nana mengeluarkan dua warna pilihan iaitu Honeybee dan Honeylatte.. Sejak diperkenalkan dua tiga minggu yang lepas, nampaknya SNDLipstick ni memang mendapat perhatian ramai.. Ramai yang dapatkan kedua-duanya terus.. Nak tengok warna macamana? Ada Honeybee dan Honeylatte.. Tengok gambar di bawah :

SNDLipstick By Siti Nordiana
SNDLipstick By Siti Nordiana

Ok.. Sebelum beli, sure nak tahu apa ciri-cirinya kan.. Mesti la nak tahu juga apa kelainan yang ada dengan SNDLipstick By Siti Nordiana ni kan.. Isteri Eraz memang salah seorang yang pakai SNDLipstick By Siti Nordiana ni dan sejak hari mula-mula pakai hari tu, sampailah ke hari ini, memang dia tak guna lipstick yang lama dah.. Ok ciri-ciri yang Eraz boleh share ialah :

1. Mesra wuduk.. Siti Nordiana memang menitik berat pasal aspek ini.. So memang kalau korang nak ambil wuduk, SNDLipstick memang senang je nak tanggal.. Berbeza dengan jenama yang lain, sangat mengambil masa untuk bersihkan.. Tapi SNDLipstick, sangat senang.. Alhamdulillah..

2. Warnanya memang bold dan cantik.. Kalau tak nak pakai jenis yang terang2, boleh la lepas pakai tu, lap la sikit.. Betul tak? Bergantung pada si pengguna..

3. Ada siap2 ada moisturiser.. So memang bibir akan sentiasa lembap.. Itu ciri best apa.. Bibir tak kan nampak or rasa kering..

4. Bau? Bau pun ada.. Best dan sweet sangat kata wife..

SNDLipstick By Siti Nordiana
SNDLipstick By Siti Nordiana

Ok tak ciri-ciri tu? Kalau nak rasa sendiri, boleh try dulu ok.. Mesti puas hati punya.. Dengan pembelian dengan Authorized SNDLipstick By Siti Nordiana melalui pemilik Instagram : @pengantinmusimsalju_, korang juga akan dapat FREE GIFT yang menarik.. Dengan Authorized SNDLipstick By Siti Nordiana (IG : @pengantinmusimsalju_) sahaja boleh dapat FREE GIFT ni.. Ianya sebagai penghargaan kepada customer2.. Apa FREE GIFT nya? Macam-macam.. Jumlah FREE GIFTnya pun mengikut jumlah lipstick yang dibeli..

SNDLipstick By Siti Nordiana
SNDLipstick By Siti Nordiana

So tunggu apa lagi? Boleh order sekarang kerana untuk pengeluaran pertama ini memang stok sangat terhad.. Mengikut Authorized SNDLipstick By Siti Nordiana (IG : @pengantinmusimsalju_)nya, memang sekarang menjadi hot sale sebab customer kalau dah beli, memang dah beli satu dah, terus beli dua.. Sebab kalau tengok di Instagram @sitinordiana sendiri, dia selalu buat video pemakaian lipstick yang memang senang dan cantik.. Macamana nak tempah??

SNDLipstick By Siti Nordiana
SNDLipstick By Siti Nordiana

CARA TEMPAHAN :

1. Terus whatsapp ke No. +6 017-977 3382 sekarang! Beritahu berminat untuk dapatkan SNDLipstick ok..
Susah nak save dulu no. di phone? Boleh klik No. ini ok.. >> http://www.wasap.com/60179773382

2. Boleh juga ke IG rasmi Authorized SNDLipstick By Siti Nordiana ini iaitu @pengantinmusimsalju_

Bila dah order tu, korang akan terus dapat SNDLipstick By Siti Nordiana dan FREE GIFT yang cun punya.. Tak rugi.. Jom ramai-ramai try ok.. Wassalam..

SNDLipstick By Siti Nordiana
SNDLipstick By Siti Nordiana

28 comments:

  1. Lawa packaging dia , mengundang betul

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Haha.. Ramai berpuas hati dah dgn SNDLisptick ni..

      Delete
  3. Wah! Nana dah ada SNDlipstick.

    ReplyDelete
  4. Intresting tapi saya tak guna lipstick. No wife. No gf yet. Maybe kalau ada produk lain boleh order.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mgkn boleh order family atau gift birthday.. :)

      Delete
  5. Wow Siti Nordiana buat lipstik lak makin kaya lah...

    ReplyDelete
  6. Wow Siti Nordiana buat lipstik lak makin kaya lah...

    ReplyDelete
  7. janji jangan terlalu berbau wangi

    ReplyDelete
  8. Mama suka kedua2 color Tu. Dah ke tgh Cari lipstick ni

    ReplyDelete
  9. uishhhhh lawo warnanya,ni anak sdara tgk meroyan ni fanatik nana hahahaha

    ReplyDelete
  10. Wah..dah ada lipstik SND ni. Lawa colornya

    ReplyDelete
  11. alaaa comel pulak warna honeybee tu.

    ReplyDelete
  12. Alolololo comelnya packaging dia..geram tengok

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.